آخه ریاضی به چه درد میخوره؟؟؟؟


کاش میشد گوشه ای نوشت..خدایا امشب خیلی خسته ام..فردا صبح بیدارم نکن
by : x-themes

سلوووووووووووم علیکم....

خوووفین؟؟

من که خیلی خوبم....چون فردا پس فردا مدرسه تعطیییییییییییله!!!!

امروز تو مدرسه زیست و شیمی و ریاضی داشتیم...زیست و شیمی خوب گذشت ولی زنگ ریاضی...

داشتم می مردم....من از همینجا با عرض معذرت به معلم ریاضیمون میگم::خانوووم قاسمی...من از ریاضی متنفررررررررررررررررم...تو مایه های این.!!

نمیدونم آخه به من چه که دنباله ی هندسی چیه؟؟؟به من چه جمله ی nام یه دنباله رو پیدا کنم؟؟؟؟خیر سرم میخوام برم داروساز بشم....ریاضی به چه دردم میخوره؟؟؟؟؟

یا نمونه بعدیش همین فیزیک.....

از همون جلسه اول به معلممون گفتم من از فیزیک بدم میاد....

هرجلسه میاد بهم میگه تو هنوز از فیزیک بدت میاد؟؟؟

منم با کمال پررویی میگم خانم هرلحظه دارم بیشتر ازش متنفر میشم...!!

قیافه معلممون انقدر دیدنی میشه وقتی اینو میگم!!

این شعره رو پارسال زنگ ریاضی گفتم!!..

جذر و جبر و این توان و هندسه/هرچی هست اصلا نمیخوامش بسه

از کلاس اول اندر مدرسه/گفت معلم این یکه این دو وسه

ناگهان در طی سالهای جدیید /ضرب و تقسیم ونماد آمد پدید

هرچی هم از یادگیریشون میگذشت/چشم من هیچ انتهایی رو ندید

دیگه فرصت نکردم بقیشو بنویسم.....

خوب بود؟؟؟؟؟؟

خودم میدونم یخورده چرت و پرت بود!ولی حداقل حس واقعی من نسبت به ریاضی رو خوب بیان میکنه!!!

دم بروبچه های باحال نمونه رشد بندرعباااااااس گرمممممممممم!

بچه ها...یه نظر بدین..میخوام ببینم دوست دارین با دوستای صمیمی من آشنا بشین؟؟؟اگه دوست دارین میخوام تو مطلب بعدی درمورد اونا بنویییییییییسم....پس بگین دوست دارین یانه؟؟؟؟؟

امضا...یه دخمل متنفر از ریاضی و فیزیک!1



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 19 مهر 1391 17:9 |- آرزوووو -|

ϰ-†нêmê§